Rumored Buzz on بخاری تابشی

Wiki Article

ارزان ترین/مقرون به صرفه ترین گزینه برای سوخت بخاری تابشی گلخانه در منطقه شما کدام است؟

بخاری تابشی ازتج جزء بخاری های برقی فن دار محصوب می شود . در داخل دستگاه در قسمت کف بخاری فن جهت تولید رطوبت تعبیه شده است . شما می توانید این فن را در سه حالت ممکن کنترل نماید حالت خاموش ، حالت ضعیف و حالت تند تنظیم نماید .

نقد و بررسی‌ها هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

بالاترین درجه‌ سطح گرمایشی، بسته به نوع اتاق، از ۲۹ تا ۳۵ درجه‌ سانتیگراد (۸۴-۹۵ درجه‌ی فارنهایت) متغیر است. پنل‌های گرمایش تابشی سقفی بیشتر در تولیدی‌ها، انباری‌ها و سالن‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با ساخت هیترهای قارچی استفاده از آلاچیق ها و یا کافی شاپ هایی که در محیط های باز و یا نیمه باز قرار دارند رونق بیشتری یافته است زیرا با استفاده از این سیستم ها می توان بدون احساس سرما از منظره ی زیبای زمستان بهره مند شد. عملکرد این سیستم بدین صورت است که ابتدا سیستم را در محل مورد نظر به گاز شهری و یا گاز مایع وصل می کنند، با روشن شدن مشعل حرارتی که ایجاد می شود به کلاهک برخورد می کند و با منعکس شدن از سطح آن به اطراف ساطع می گردد و باعث می شود اطراف هیتر گرما ایجاد می گردد.

نیازمندی ها تعمیر لوازم خانگی تخفیف دیجی کالا پارتیشن شیشه ای وام فوری بلیط هواپیما ارزان بلیط هواپیما گروه وکلا تهران طلاق تور آنتالیا خرید اقساطی گوشی neuralink crypto ایمپلنت لایت فارکس ورود وکیل تهران دستگاه لیزر تیتانیوم دانلود وان موزیک دستگاه تصفیه آب قیمت میلگرد کولر گازی دانلود آهنگ جدید آهنگ جدید دانلود سریال جیران دانلود فیلم آموزش ارز دیجیتال خرید بلیط هواپیما قیمت میلگرد خرید هاست مرجع دانلود فیلم بلیط هواپیما خارجی jamejamonline

در بالای بخاری و مشعل نیز ورقه‌ای از جنس آلومینیوم وجود دارد که از هدر رفتن گرما به سمت بالا جلوگیری کرده و گرما سایت مرجع را به سمت زمین منعکس می‌کند.

هیترهای گلخانه‌ای برقی به دلیل کارایی آن در حفظ گرما در سطح ثابت بسیار محبوب است. هیچ بخار خطرناکی آزاد نمی‌کند.

هیتر تابشی گرماسان مجهز به طراحی منحصر به فرد و بهینه است که بسیار کم مصرف، کم هزینه و دارای گرمایش یکنواخت و مطلوب با راندمان بسیار بالا می باشد.

چند عامل در تصمیم‌گیری برای سیستم بخاری تابشی گلخانه مناسب نقش دارند؟

از دیگر نکات مثبت این بخاری‌ها این است که حین گرم کردن محیط صدایی تولید نمی‌کنند. به این دلیل که این بخاری‌ها اجزای متحرکی ندارند، بی صدا بوده و آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کنند.

ایجاد و تمرکز گرمای مطلوب بر روی سطوح پایین محیط به صورت یکنواخت

بخاری رومیزی قارچی شرکت هیتر رنت دارای سنسور قطع کن گاز در هنگام قطعی موقت گاز و در صورت واژگونی بخاری می باشد که این ویژگی این محصول را از باقی بخاری ها متمایز می کند.

این عمل باعث می شود تلفات گرمایی کمتر شود زیرا صفحه بالای بخاری قارچی که نقره ای است نور مادن قرمز را جذب نمی کند بلکه منعکس می نماید.

Report this wiki page